الاثنين، 2 يونيو 2014

كلمات + الاستماع اغنية اصالة - بفكر فيك bafkr fek

كلمات اغنية اصالة - بفكر فيك  كاملة تحميل 2014 mp3 الاستماع 
bafkr fek بطولة غادة عبد الرازق 2014
 تتر مسلسل السيدة الاولى مسلسلات رمضان

كلمات اغنية اصالة - بفكر فيك



 كلمات الاغنية 

بفكر فيك ومش بنساك وباقية عليك
ومش هياس ومهما تغيب
 انا فاكراك مادام عايشة وبتنفس
بفكر فيك ومش بنساك وباقية عليك
 ومش هياس ومهما تغيب
 انا فاكراك مادام عايشة وبتنفس
حرام الحب بعد سنين يضيع
فى كلمة ولا اتنين حبيبى انا وانتا بنادمين
 غلطنا بيبقى مش مقصود فى بعدك
 عايشة مهمومة وباللى عملته
مصدومة وحاسة كانى مقسومة
 ونصى التانى مش موجود 
حرام الحب بعد سنين يضيع فى
 كلمة ولا اتنين حبيبى انا وانتا
 بنادمين غلطنا بيبقى مش مقصود
 فى بعدك عايشة مهمومة وباللى
 عملته مصدومة وحاسة كانى مقسومة ونصى التانى مش موجود 
بفكر فيك ومش بنساك وباقية
عليك ومش هياس ومهما تغيب
 انا فاكراك مادام عايشة وبتنفس
بكل ما فيا انا عايزاك ونفسى
انك تكلمنى عشان حسيت وانا سيباك
 بروحى بتتسحب تعال قولى اى كلام
 انا هصالحك لااكيد بعده ان مش عايزة بينا خصام
 عشان انا مش قده
حرام الحب بعد سنين يضيع فى
 كلمة ولا اتنين حبيبى انا وانتا بنادمين
 غلطنا بيبقى مش مقصود فى بعدك
 عايشة مهمومة وباللى عملته
 مصدومة وحاسة كانى مقسومة 
ونصى التانى مش موجود 
بفكر فيك ومش بنساك وباقية عليك
 ومش هياس ومهما تغيب
 انا فاكراك مادام عايشة وبتنفس


الاستماع الى الاغنية

 


تحميل الاغنية 

click here to download


الدخول الى الموقع مرة اخرى

اكتب فى جوجل مدونة مزيكا مصر 

التصنيف : كلمات اغانى 

المصدر : http://mazzikamasr.blogspot.com

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

تابعنا عبر الفيس بوك