الثلاثاء، 25 فبراير 2014

كلمات اغنية أحمد جمال كل واحد فينا

كلمات اغنية أحمد جمال كل واحد فينا
اغنية , 2014, واحد استماع , كل ,MP3  فينا, تحميل  , تنزيل أحمد جمال 



الاستماع الى الاغنية




كل واحد فينا بيحب وبيتحب اه
 بيعيش احلام فيها الصدق وفيها الكدب
كل واحد فينا بس انا اللى انا عيشته معاك 
مش احلام مش اوهام كان كله حب 
حب وبس عند اللى يحس 
حبيبى ايوة حبيبى وهتفضل حبيبى 
حبيبى لو انتا مش حبيبى
مش هيكون حبيبى معاك قرب تعاللا 
بعدك عنى استحالة لا لا الف 
لالا قلبى وانتا غايب فى حالة

 بس انا اللى انا عيشته معاك مش احلام 
مش اوهام كان كله حب حب وبس عند اللى يحس

للدخول الى موقع المدونة اكتب فى جوجل مدونة مزيكا مصر

هناك 9 تعليقات:

  1. يا جييييييييمى يا جامد

    ردحذف
  2. ياجيمى ياجامد الاغنيه جميله جدا
    وانا بموت فيك ربنا يوفقك
    ويخليك لاجيال

    ردحذف
  3. احمد جمال اخ من احمد جمال انا لماتيجى سرته ببقى هبكى من احساسى الحلو ومشاعرو الحلوه وانا بقولو ربنا ميحرمناش منك ويكفيك شر المرض وعيون الناس ويعطيك ولاد الحلال اللى يقفو فى طريقك وامانا توصلولو ده

    ردحذف
  4. الا غنية جميلة جدآ جدآ جدآ

    ردحذف
  5. جمييييييييلة

    ردحذف
  6. واااااااااااو طول عمرك جامد يا جيمى

    ردحذف
  7. جااااااااااااامدة

    ردحذف

تابعنا عبر الفيس بوك