الاثنين، 16 ديسمبر 2013

كلمات اغنية شيرين مين اختار 2014

كلمات اغنية شيرين مين اختار 2014
اغنية , 2013 , كاملة استماع , شيرين ,MP3  اختار مين , جديد
شيرين - مين اختار




ومين اختار يعيش حياته ومين اختار يحب مين يومين
 وياك حبيبى فاتو يومين حلوين حنينين
عايشة انا عمرى مرة واحدة اعيش
 تغير عمرى بنظرة واحدة اعيش 
بقابلك من يومين واحبك 
هو انا ليه اعجبت بيه
ومين اختار يعيش حياته ومين اختار يحب مين
 يومين وياك حبيبى فاتو يومين حلوين حنينين
يومين نسونى اسمى حبيبى وكنت مين
 وجيت منين يومين وانا حالى حال يا حبيبى وانا هعمل اى 
كمان يومين 
عايشة انا عمرى مرة واحدة اعيش تغير عمرى بنظرة واحدة اعيش 
بقابلك من يومين واحبك 
هو انا ليه اعجبت بيه
ومين اختار يعيش حياته ومين اختار يحب مين يومين

سماع الاغنية


للدخول الى موقع المدونة اكتب فى جوجل مدونة مزيكا مصر

هناك 6 تعليقات:

  1. حللللللللللللللللوة اوووووووووووووووووووووووووووووى

    ردحذف
  2. نااااااااااااااااااايس

    ردحذف
  3. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

    ردحذف
  4. waaaaaaaaaaaaaaaw

    ردحذف

تابعنا عبر الفيس بوك